Wykorzystanie portali społecznościowych w biznesie
Członkowie Klubu Przedsiębiorcy w Cieszynie nie marnują żadnej okazji, by poszerzyć swoją wiedzę. Ich czerwcowe spotkanie było poświęcone portalom społecznościowym.
O mechanizmach działania tego typu portali, na przykładzie jednego z największych z nich czyli facebooka, mówił Maciej Niemiec, właściciel portalu Infostela.  - Zasada ich działania opiera się na idei: Ja ci coś powiem, ty mi coś powiesz i wszyscy się dowiedzą - tłumaczył żartobliwie. Jednak już całkiem poważnie przekonywał przedsiębiorców, żeby nie lekceważyli „siły rażenia” portali społecznościowych.  - Wyobraźcie sobie państwo, że w 2010 roku ponad 60% internetowych reklam w USA zostało umieszczonych właśnie na facebooku, z którego korzysta na całym świecie ponad 690 mln ludzi. Gdyby dotrzeć tylko do ułamka z nich, to chyba warto postawić na taką reklamę? - argumentował Maciej Niemiec. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się jak zakładać konto na faceooku, jakie informacje na nim umieszczać i jak wykorzystywać w biznesie oferowane przez portal narzędzia. Zainteresowani - tradycyjnie - mogli skorzystać z indywidualnych porad z prowadzącym.